Değerli üyemiz,

18.02.2017 Tarihli Resmi Gazetede yayınlanan MUHTASAR VE PRİM HİZMET BEYANNAMESİ GENEL TEBLİĞİ (SIRA NO: 1) de; Vergi Kanunlarına göre vergi dairesine verilmesi gereken “Muhtasar Beyanname” ile Sosyal Güvenlik Kurumuna verilmesi gereken “Aylık Prim ve Hizmet Belgesi’nin birleştirilmesi sonucunda oluşturulan “Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi ” nin verilmesine ilişkin usul ve esaslar belirlenmiştir.

Uygulama önce Kırşehir de daha sonra yayımlanan Genel Tebliğiler ile Amasya, Bartın ve Çankırı illeri merkez ve ilçelerinde bulunan mükellefler/işverenler içinde başlamıştır.

Yukarıda belirtilen İller dışında kalan il ve ilçelerin sisteme 01.06.2018 tarihinde geçeceği (3) sayılı genel tebliğ ile belirlenmiştir.

(29.05.2018) Resmi Gazetede yayımlanan Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi Genel Tebliği (Sıra No:4) ile Yukarıda belirtilen İller dışında kalan (ANTALYA dahil) tüm il ve ilçelerde “Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesi ” verilmesi 01/10/2018 Tarihinden itibaren başlayacağı belirtilmiştir.

Bilgilerinize sunar kolaylıklar dileriz.

Tebliğe ulaşmak için TIKLAYINIZ...